Často kladené otázky

Prečo je pri registrácii povinný údaj IČO?

Zákazníkom – konečným spotrebiteľom, ponúkame produkty za MO ceny, ktoré sú uvedené v e-shope bez registrácie. Pri registrácii firemného zákazníka, ktorý tieto zariadenia ďalej predáva, máme záujem o dlhodobú spoluprácu s pravidelnými odbermi a následnou spoluprácou aj v rámci servisu, poradenstva príp. školenia, seminárov ap. a vieme sa teda dohodnúť na zvýhodnených obchodných podmienkach.

Poskytujete predĺženú záruku 3 roky. Čo to znamená?

Naša dôvera v materiály a výrobky, ktoré ponúkame nám umožňuje predĺžiť štandardnú 2-ročnú záruku a veľmi rýchlo na prípadnú závadu reagovať priamo v našom servisnom stredisku.

Ako mám postupovať v prípade poruchy zariadenia počas záručnej lehoty?

V prípade záruky je najlepšie zariadenie doručiť priamo k nám na prevádzku, kde vieme pružne reagovať na opravu daného zariadenia. V prípade, že budete požadovať výjazd k Vám, treba rátať s tým, že termín sa bude plánovať v zmysle harmonogramu servisných výjazdov.

Aký postup je pri poruche po záruke?

Pri opravách zariadení, ktoré boli zakúpené u nás, je zákazník vždy uprednostnený a poplatky sú účtované v zmysle nášho cenníka pre našich zákazníkov.

Viem, čo chcem, ale neviem ako na to. Viete mi navrhnúť riešenie môjho problému na mieru?

Áno, vieme Vám navrhnúť elektronické zariadenia (rozvodné skrine, elektronické zariadenia riadené procesorom), ktoré budú spĺňať Vaše požiadavky. Po nainštalovaní elektronických zariadení vykonávame aj východziu revíznu skúšku. Elektronika je navrhnutá aj proti EMP rušeniu.

Chcem mať stálu kontrolu o stave svojho bazéna aj keď som na dovolenke. Viete mi s tým pomôcť?

Určite, ponúkame niekoľko variant chemických automatov, ktoré sú on-line prístupné v režime 24/7. Informácia o stave zariadenia je zasielaná do aplikácie každých 10s. Aktuálny stav si viete pozerať v mobilnej aplikácii smartfónu alebo na svojom PC, kde sa dozviete detailné informácie s grafickým zobrazením spätne 2 mesiace.

Poskytujete servis aj pre verejné zariadenia (hotely, wellness centrá, sauny, vírivky...) s pravidelnými údržbami v rámci SR alebo aj mimo územia SR?

Máme niekoľko ročné skúsenosti s verejnými prevádzkami, často ide o kúpenie malých detí, kde sú najprísnejšie hygienické pravidlá, ale tiež s hotelmi, či inými verejnými prevádzkami, s veľkým počtom návštevníkov. Plánované údržby v zmysle uzavretých servisných zmlúv vieme riešiť bez obmedzenia pôsobnosti, teda aj v ČR.